Techbedrijf Merapar is expert in cloud, big data en the internet of things. Door de lange historie in de wereld van ‘Broadcast en Media’ is er veel kennis in huis om klanten te helpen bij de transitie naar cloud-native oplossingen. Vanuit deze sterke propositie streeft Merapar naar een positie als thougtleader. Kennisdeling via whitepapers is onderdeel van het aanvalsplan.
Als onderdeel van de contentstrategie ontwikkelt Hidden Champion een serie whitepapers waarmee Merapar haar visie bij klanten en potentials onder de aandacht kan brengen. We ondersteunen met de opzet van een verhaallijn, interviews, schrijven van Engelstalige teksten door native copywriter en het ontwerpen van de whitepapers gericht op de doelgroep IT-besluitvormers.
Uit ervaring weten we dat de inzet van een whitepaper ook een beproefde methode is om kwalitatieve leads te scoren. De combinatie van inhoudelijk krachtig whitepaper in tekst én beeld, een landingspagina op de website met download-optie én teaser social media posts, is een goed vertrekpunt om bijvoorbeeld een LinkedIncampagne te starten gericht op je target-doelgroep.