testimonials arbeidsmarktcampagne ordina

‘Ahead of Change’ is de pay-off van Ordina, een onafhankelijke IT-dienstverlener in de Benelux. Om die belofte waar te maken, is het bedrijf altijd op zoek naar de beste IT-talenten. Dit doet Ordina onder meer via een arbeidsmarktcampagne waarvan ‘Stay ahead of Change. Start at Ordina.’ de slogan is. Want alleen door zelf voorop te lopen in haar vakgebied, kan Ordina de digitale voorsprong van haar klanten helpen vergroten. Een van de manieren om specifieke doelgroepen te prikkelen om te solliciteren, is via interviews met huidige werknemers. Hidden Champion nam deze interviews af en schreef tien enthousiaste verhalen waarin de drijfveer van elke medewerker de rode draad is. 

Inhoudelijke insteek

De insteek van de interviews was gericht op de inhoud van het werk. Trots zijn op de vakkennis staat daarbij centraal; maar ook de gave klantopdracht, het werken in teamverband, en in het geval van developers de technische uitdaging en levendige techcommunity waarvan zij deel uitmaken. Per persoon behandelden we een specifiek onderwerp. Door de verscheidenheid aan thema’s en functies konden we verschillende accenten leggen in de interviews en de diverse loopbaankansen onder de aandacht brengen

Publicatiewijze

De interviews zijn geplaatst op de website van Ordina en aangejaagd via betaalde LinkedIn-campagnes gericht op de specifieke doelgroepen. Per interview schreven we een prikkelende quote die werd gebruikt voor de LinkedIn-visual, met als doel de aandacht te trekken en mensen te verleiden om door te klikken naar de website. Bij de interviews op de website staat zogenaamde ‘related content’. Concreet zijn dit relevante vacatures of andere interviews.

Enkele interviews zijn al gepubliceerd: 
- Business Transformation consultant
- Scrum Master 

WIl je ook testimonials op je website?