Nsecure - Your First Choice in access control and identity management

Achter deze pay-off schuilt een groots verhaal. Het bedrijf uit Barendrecht heeft een indrukwekkende story te vertellen over het nemen van totale ketenverantwoordelijkheid voor toegangscontrole bij industriële complexen, banken, zorginstellingen, transport en overheid. En dat tegen een vaste prijs per werknemer op basis van een SaaS oplossing.

Hoe vertel je zo’n complex verhaal nu kernachtig en krachtig? 
Deze vraag stelde directeur Hans van Driel aan Hidden Champion.

Hidden Champion creërde de visual 'Security as a Service - Nsecure - ketenverantwoordelijkheid'

Waar te beginnen?
Dat wisten wij bij Hidden Champion eerlijk gezegd ook niet direct. Directeur Hans van Driel bood de praktische oplossing. “Binnenkort heb ik een belangrijke presentatie bij een industriële organisatie met een grote plant in de Europoort. Zorg voor een logisch opgebouwde powerpoint-presentatie waarmee ik ons verhaal beeldend kan vertellen”.

Het begin van een spannende thrill ride
Het traject laat zich het best omschrijven als een héle gave rollercoaster. Bijna dag en nacht bleek onze klant bereikbaar voor feedback op onze voorstellen.  Het resultaat is een indrukwekkende presentatie van circa 50 slides, waarin niet alleen het verhaal, maar ook een consistente beeldtaal is opgebouwd met pictogrammen en infographics.

Kortom, het eerste project was een schoolvoorbeeld van co-creatie tussen de MKB klant en het creatieve team van Hidden Champion en or-create.

Hans van Driel
“Afdronk bij multinational: missie geslaagd!
Presentatie leidde tot échte interactie met directie”

De complete communicatiemix opzetten
Terwijl wij bij Hidden Champion nog genoten van deze exercitie, bleek Nsecure veel meer wensen op de lijst te hebben. In nauwe samenwerking met de marketingverantwoordelijke van Nsecure werken Hidden Champion en or-create aan de volgende communicatiemiddelen en strategie:

-       Fotografie van het bedrijfspand.
-       Whitepapers.
-       Casestudy’s.
-       Beursdoeken.
-       Een presentatie voor het innovatieteam.
-       Brochures voor de proposities BHV App en Datacliënt.
-       Een nieuwe website.
-       Contentmarketing strategie.
-       SEO-strategie.

Verkoop Nsecure aan Unica een feit
Inmiddels is het succesvolle Nsecure verkocht aan Unica in Rotterdam,
de grootste zelfstandig technisch dienstverlener van Nederland.

Daar moet op gedronken worden
Helaas hebben we door alle drukte nog niet genoten van een gezamenlijke hobby: 
het drinken van stevige Franse wijnen. Het zal er zeker van gaan komen in 2018.