Design logo WD People: weloverwogen kleurenpracht

"Boeiende kantoorbanen voor energieke mensen!" Dat is in het kort de belofte van arbeidsbemiddelaar WD People. Een “explosie van kleur” vonden wij daarbij een passende metafoor voor het ontwerp van logo en huisstijl. Het vrolijke kleurenpallet vertegenwoordigt de verscheidenheid van gedreven en energieke mensen, inclusief al hun verschillende competenties en loopbaanwensen.

Overtuigende, SEO-proof website

Logo en huisstijl maakten we toepasbaar voor wdpeople.nl, LinkedIn, Facebook en offline (print) communicatiemiddelen. Eén van onze Nederlandse tekstschrijvers creëerde overtuigende en SEO-proof webteksten voor de door ons ontwikkelde website van WD People. Dit mede op basis van een uitgebreid interview met de directie. 

Een intermediair die net wat verder kijkt

WD People is een landelijk opererende arbeidsbemiddelaar voor functies vanaf MBO- tot WO-niveau. Directeur Etienne Rousch en zijn team stellen zich dagelijks als doel om mensen perfect te “matchen” met banen waarin ze hun talenten optimaal kunnen benutten. Hierbij kijkt deze toonaangevende intermediair ook altijd naar een inspirerende werkomgeving, die past bij het DNA van de kandidaat.