De coöperatie HollandDoor helpt agrarische professionals over de hele wereld kennis te maken met de Nederlandse agrisector én het vinden van de juiste zakenpartners. Hidden Champion ondersteunt met uitvoering van de contentstrategie, om zo het verhaal beter te vertellen naar de doelgroepen. Eén van de stappen was het professionaliseren en optimaliseren van de Engelse digitale nieuwsbrief op vorm, inhoud en global tone-of-voice.
HollandDoor wil bijdragen aan een sterkere mondiale hoogwaardige land- en tuinbouw.
Zij biedt hiervoor programma’s gericht op de agrarische sector, inclusief tuinbouw, akkerbouw en veeteelt. Om de onderscheidende propositie te versterken naar klanten en potentials wordt gebruik gemaakt van diverse communicatiekanalen, zoals website en een digitale nieuwsbrief om regelmatig kennis en programma’s te delen met haar doelgroep.
Voor de nieuwsbrief vroegen wij onze partner Reclameloods Rotterdam een voorstel te doen voor een aangepast ontwerp. Door de positionering van de gebruikte beeld- en kleurelementen heeft HollandDoor nu een ‘eigen gezicht’. Bekijk de nieuwsbrief hier.
Voor elke editie van de nieuwsbrief verleent één van onze native Engelse copywriters support bij het herschrijven van artikelen in het Engels.