Energieleverancier Greenchoice voorziet klanten van 100% groene stroom, stimuleert
besparing van energie en biedt hulp bij het zelf opwekken. In haar duurzame missie wil het
bedrijf ook de zakelijke markt bereiken met een doordachte contentstrategie. Hidden
Champion ondersteunt hierbij met het schrijven van kennisartikelen, blogs, nieuwsberichten en webcontent. De thema’s verduurzaming en energietransitie staan hierbij centraal. De content gebruikt Greenchoice op de website en de social media kanalen.
Met haar contentstrategie heeft Greenchoice als doel om zakelijke klanten aan te sporen te verduurzamen én te informeren over actuele en relevante ontwikkelingen rond de thema’s ‘verduurzaming’ en ‘energietransitie’. Tweede doelstelling is het binden van potentiële klanten voor de toekomst.
Naast de contentproductie, denken we bij Hidden Champion ook mee over interessante onderwerpen en het invullen van de contentstrategie en contentkalender.
Voor het derde jaar op rij is Greenchoice binnen de sector gekozen tot meest duurzame energiemerk van Nederland. Bij Hidden Champion werken we met veel plezier voor bedrijven die impact willen maken met duurzaam beleid.