Het nieuwe jaar begint lekker! Met de komst van Robin Maas kunnen wij onze klanten nu ook in de watten leggen met impactvolle (merk)strategieën en concepten. Tijd voor een nadere kennismaking.
Be good and tell it, luidt een adagium in de PR. Daarvoor moet je eerst goed doen, om vervolgens het verhaal te mogen of kunnen vertellen. Op het gebied van duurzaamheid is het niet anders. We moeten eerst duurzaamheid daadwerkelijk doorleven om erover te kunnen vertellen aan de buitenwereld.
“Vrachtwagenchauffeurs hebben een van de slechtste cao’s van Nederland. Voor nu niet erg, maar richting de toekomst een doodlopende weg". Wat zijn de komende tien jaar de belangrijkste trends in de transport sector? We spreken hierover met grootaandeelhouder Diederik Jan Antvelinxk van NedCargo in Nederland.
Wat zijn de komende tien jaar de belangrijkste trends in de logistieke sector? We spreken hierover met verschillende directeuren van vooraanstaande logistieke bedrijven. Deze keer Alphons van Erven, directeur van Rhenus Contract Logistics in Nederland.
In 2019 schetste Vos Logistics CEO, Frank Verhoeven de vier onderwerpen waarvan hij verwachtte dat ze de logistieke sector de komende 25 jaar het meest zouden beïnvloeden. Toen sloeg de pandemie toe. Dus toen ik in juni 2021 met hem sprak, was ik benieuwd of zijn opvattingen waren veranderd. Zijn antwoord was verrassend...
Een tekst schrijven is niet makkelijk. Naast het feit dat de tekst informatief, interessant en enthousiasmerend moet zijn. Zijn er ook nog SEO-regels die je tekst weer omgooien. Ondanks dat je je tekst voor mensen schrijft en niet voor een zoekmachine, ontkom je er niet aan om hier enigszins rekening mee te houden. Daarom geven wij je in deze blog een aantal tips zodat je (SEO-)tekst zowel vinbaar als leesbaar is.
Dit najaar beginnen de meeste organisaties voorzichtig na te denken over de totstandkoming van het jaarverslag over 2020. Dat verslag zal inhoudelijk, door dit uitzonderlijke jaar, waarschijnlijk een ander karakter krijgen dan eerdere jaren. Wat zijn de trends op het gebied van jaarverslaggeving voor komend jaar?
Bepaal vooraf via welk kanaal jij jouw doelgroep kan bereiken. Soms zal een thema betere content bevatten voor professionals (LinkedIn, Twitter) en soms interessanter zijn voor een brede doelgroep (Instagram, Facebook).
Met de introductie van Twitter was daar ook ineens de hashtag. Iedereen kent het, maar……hoe pas je ‘m toe als verzender van posts? En hoe gebruik je ‘m om op de hoogte te blijven van specifieke onderwerpen?
English is the main language of Business. It has a higher geographical spread than other languages, will likely grow its number of speakers, and is the official standard language of various industries like diplomacy and air control. It is the main language of 1.2 billion people, but also an extra 600 or 700 million people use it every day as a second or third language language.
In deze blog doen we aanbevelingen om de online zichtbaarheid van websites te vergroten. We beschrijven de belangrijkste verbeteringen die bijdragen aan conversie verhoging.
Het belangrijkste uithangbord van je onderneming is de pay-off.
Maar wat maakt een pay-off nou goed?
Bedrijven die meedoen aan aanbestedingsprocedures breken zich vaak het hoofd over de teksten die ze moeten indienen. Dat is begrijpelijk, want het schrijven van tenderteksten is een vak apart. Een vak dat onze gespecialiseerde tekstschrijvers als geen ander verstaan. Wat zijn hun uitgangspunten bij het ontwikkelen van een tendertekst?
Meedoen met de grote jongens op het web? Hou je website dan alive and kicking! Verse content plaatsen vergroot je populariteit. ‘Relevante content’, daar draait het om. Het is inmiddels een containerbegrip, maar het is o zo nodig om de zoekmachine en uw bezoekers te verleiden tot een bezoek. En aan te zetten tot actie.
From business communication blogs to marketing and sales guidebooks, everyone is talking about “360-degree marketing”. But, behind its punchy title, what exactly is it? Well, 360-degree marketing is nothing less than the creation of an aligned B2B and B2C experience across various channels and through various mediums – text, design, video, and photography, to name just a few.
Je hebt een prachtige website met pakkende teksten. Natuurlijk wil je deze aan een zo groot mogelijk publiek tonen en je bereik vergroten. Een goede SEO (Search Engine Optimalisation) strategie helpt je om zo hoog mogelijk te scoren in de gratis resultaten van Google. En dat wil je, want hoe groter het bereik, hoe meer (potentiële) klanten jullie mooie website onder ogen krijgt. Je kunt van alles doen om je site te optimaliseren voor Google. In dit artikel geven wij je alvast 5 tips waar je direct zelf mee aan de slag kunt gaan.
Het mooie van content is: elk bedrijf heeft ‘t. Alleen niet iedere organisatie weet het te ontrafelen. Want waar begin je? En hoe voorkom je dat je verdwaalt in contentkul?
‘Circular economy’ has become a buzz term, but for good reason. People are realising that a system based on improving energy efficiency and reducing waste is more important than ever. Becoming ‘circular’ is, essentially, about recycling our resources and mitigating climate change, and what we can do now to improve our future. pagina’s.
Everybody knows how a simple spelling error and poor use of language leaves a negative impression on a reader. When it comes to an English business website these mistakes can cost you credibility and potential customers. In addition, misspelled keywords can negatively affect SEO and conversion rates.
Soms zegt een plaatje meer dan duizend woorden. De ‘Infographic’ is daar goed voorbeeld van. Het is een doeltreffend middel om processen of gebeurtenissen inzichtelijk te maken. Het is een slimme combinatie van 'picture' en 'story'.
It goes without saying that Google is the most used search engine in the world so it might seem an obvious choice to optimise your site for Google along. But it’s important to strike a balance between what people search for and for what Google looks in 2018.
Pietertje van de Hoogenband die niet zo goed kan voetballen, maar wel in de sloot duikt om de bal op te vissen. Calvé wie is er niet groot mee geworden? Even Apeldoorn bellen. Simpel toch?
Een reclamecampagne die al jaren loopt en steeds weer varieert op hetzelfde thema lijkt makkelijk om te bedenken. Mensen realiseren zich vaak niet dat campagnes worden bedacht vanuit het niets. Oké, er was een briefing van de klant waarin stond dat Calvé sinds jaar en dag door kinderen wordt gegeten. En in het geval van Centraal Beheer, dat ze zijn gevestigd in Apeldoorn. Doorborduren op een succesvolle campagne kan omdat het ooit ontwikkelde concept briljant is in zijn eenvoud.
Zakelijke bloggers, weest niet bevreesd. Voor 2017 kun je er vanuit gaan dat deze kunstvorm fier overeind blijft.
Google is je grootste fan. Dus maak ruimte in je contentagenda en ga in de kerstvakantie vast aan de slag. Overigens zijn e-mailmarketing en SEO ook blijvertjes volgend jaar.
We zijn van start met Hidden Champion. Een nieuw bureau voor online strategie en creatie dat opereert vanuit het hart van Rotterdam. Aan één loket Hidden Champion-specialisten die bedrijven uit het MKB helpen met de bouw, het ontwerpen en het schrijven van websites.
Daarnaast het bedenken en uitvoeren van corporate identity. Ontwerpen van logo's en huisstijlen en dat vervolgens doorvertalen naar alle communicatie-uitingen.
Manipulatie op internet. Op dit moment vindt het grootste psychologische experiment ooit plaats. Elke dag worden een miljard mensen getest op internet.
Rotterdam wil de internationale profilering van Rotterdam als Maritieme topregio nóg krachtiger en doeltreffender maken. Met als doel: meer business en meer economische activiteiten in Rotterdam en regio.
Met de installatie van de Rotterdam Maritime Board zijn deze zomer de eerste stappen gezet.
Wat hebben A. de Jong Groep, Fugro, IHC Holland, Huisman Shipyard en Van Oord met elkaar gemeen? Het zijn typische hidden champions; middelgrote, onbekende bedrijven die stilletjes en onopgemerkt wereldmarktleider zijn geworden in hun branche. En die ons inspireerde bij de keuze van ons kersverse bureau.
Hidden Champion B.V.
Puntegaalstraat 469
3024 EB Rotterdam
010 - 3115060
contact@hiddenchampion.nl
Take a look at our corporate brochure at ISSUU.